10 برتری جالب زنان بر مردان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • من،دختر بابام
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من،دختر بابام و آدرس skyangel.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 15822
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد تصوير تصادفی

چت روم

كد ماوس

من،دختر بابام
((ایرانی زانو نمی زند حتی اگر سقف اسمان از او کوتاه تر باشد))




 

 

زنان بهتر حرف مي‌زنند

در يك مطالعه گسترده كه در سال 2008 در 3 كالج و دانشگاه آمريكا در بين دانشجوياني از نژادها و رنگ پوست‌هاي مختلف انجام گرفت، مشخص شد كه زنان در حين مطرح‌كردن جملات منظور خود را شفاف‌تر و درست‌تر بيان مي‌كنند. درواقع وقتي تصاويري به نمايش درمي‌آمد شركت‌كننده‌ها- چه زن‌ها و چه مردها- از طريق جملات زنان بهتر موضوع مرتبط با تصاوير را مي‌فهميدند. در واقع درك زنان از نمايش يك تصوير و سپس توضيح آن جامع‌تر، پرنكته‌تر و دقيق‌تر از مردان بود.


زنان سريع‌تر هستند

براساس مطالعات انجام شده، شايد در دوهاي سرعت مردان از زنان پيش بيفتند، اما سرعت هماهنگي عملكرد بدن زن‌ها به‌طور متوسط از مردها بيشتر است. محققان در مطالعه‌اي كه در دانشگاه‌هاي هاروارد و بريكام انجام گرفت، متوجه شدند كه زنان به‌راحتي مي‌توانند عملكرد ميان مغز و اندام‌هاي خود را هماهنگ كرده و سريع‌تر براي انجام يك كار برنامه‌ريزي كنند. جالب است بدانيد، در يك مطالعه گسترده هم مشخص شد كه براساس ساعت فيزيولوژيك بدن،‌ عملكرد بدن زنان طي يك روز 6 دقيقه كوتاه‌تر از مردان است، درواقع بدن آن‌ها به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده كه در طول زماني كمتر از روز تمام كارها را به پايان برساند.

 





پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : فرشته